Mathilda GÅR-DAGEN!! :D

IGÅR så vaknade jag vid halv nio tiden. rätt så tidigt jag vet :( men jag var pigg som en piggelin(god glass)



foto;mathilda redigering; mathilda,modell; jag



Jo jag har varit med Mathilda<--(klicka här då kommer du till mathildas blogg)
och vi har fotat varandra. Det var kul men skit KALLT har alldrig frysit så himmla mycket om mina tår(hatar dom)

KLOCKAN 15:30 så åkte jag på bio med mamma,pappa och lill-syrran på bio.
vi såg FARSAN den var rätt så rolig man skrattade lite då och då,men den var skit sorlig:(
SF Bio: Farsan



Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygga bilder

2010-02-14 @ 22:17:34
Postat av: elin

Jävlar va snygg du är unge ! <3

2010-02-16 @ 15:23:08
URL: http://fridassyster.blogg.se/
Postat av: MARIGONA^^

OMG VAD FINA BILDER!!!!!!!!

Du blir så jäkla fin på bilder !!!! :)<3

2010-02-16 @ 17:02:34
URL: http://mberjani.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hhahaa du ä rju nästan lika bra som mathilda på att fota ^^

2010-02-19 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0